lunes, 8 de marzo de 2010

OLGAREN BISITA

Kaixo lagunak:

Orain dela asko ez nagoela zuekin eta egia esanda faltan botatzen nuela. Zuei , gure gelan gertatzen diren gauzak kontatzea, izugarri gustatzen zaidalako.
Joan den astean Gotzonen ama, berriro etorri zen gure gelara. Iaz bezala, ez zen bera bakarrik etorri , bere gitarra ere, agertu zen eta. Oso arratsalde ederra izan zen, dantza eta kanta asko egin genuen eta den denak poz pozik geunden.
Mila esker Olga, hain alaia izateagatik.
Aprobetxatuko dut zuekin nagoela, gauza bat kontatzeko, Lourdesen gelan, andereño berri bat dago. Sara du izena, eta gure eskolara etorri da, bere euskera indartzeko. Guk oso euskaldunak garenez asko laguntzen diogu , eta berak esan digu oso ondo dagoela gure eskolan. Beno, Sara, nahiz eta apur berandu izan, ongi etorri gure eskolara.
Zelan dinosaurioekin? Benetan hilabete honetako gaia izugarria dela, eta andereñoak harrituta daude asko jakiten dugula horri buruz.
Beno lagunak hurrengora arte. Muxuak.

BOST URTEKO UME BAT



Hola amigo/as:


Hace varios días que ya no estoy con vosotros/as, y si he ser sincero os diré que ya os echaba en falta. Me encanta contaros todas las cosas que suceden en nuestra aula.
La semana pasada, nos visitó la ama de Gotzon, Olga, y como en la anterior ocasión vino acompañada de su guitarra. Pasamos una tarde maravillosa, cantamos y bailamos un montón y estábamos todos/as súper contentos/as.
Mil gracias Olga por ser tan alegre.
Aprovechare la ocasión para contaros que en la clase de Lourdes, hay una andereño nueva, se llama Sara. Sara ha venido a nuestra escuela para perfeccionar su euskera. Nosotros/as la intentamos ayudar todo lo que podemos y ella nos ha dicho que está muy contenta en nuestra escuela.
Bueno, Sara aunque es un poco tarde bienvenida a nuestro centro.
¿Qué tal con los dinosaurios? La verdad es que el tema de este mes es super interesante y las andereños están alucinadas de cuanto sabemos sobre ellos.
Bueno amigos/as hasta la próxima.
Besitos.

UN NIÑO DE CINCO AÑOS

No hay comentarios: